2010-09-29

Godmorgon!
Blev väckt av Linn som kom in med ett brev åt mig. Står att jag kan hämta ut mitt maltesiska ID :)
I början av brevet har dom skrivit "Dear madam" , haha lite kul faktiskt.  
Sitter i sängen och dricker lite kaffe och funderar på att åka iväg och sola lite, nu när det äntligen är molnfritt på himlen. Har varit mulet & grått ett bra tag nu.. Det åskade inatt så jag kunde inte somna, för jag HATAR åska.. Sen regnade det sjukt mycket så fick stänga fönstret så då blev det varmt, haha. Massa problem, jag vet.
Igår kom det hit en ny tjej som ska bo här, hon heter Therese, väldigt trevlig iallafall. Hon söker också jobb lite här & där som jag. Så hoppas hon får något jobb och jag med för den delen. Har inte fått något svar av Besedo än..

Jag saknar er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0