Lördag

Blev väckt vid 12 av Lars, haha. Jag & Linn var ut igår en sväng, är dock sjuk, men de gjorde ingenting. Vi var ut & dansade på krogen i en och en halv timme ungefär. Sen blev jag yr så vi fick lov att dra hem, sorgligt nog.. Vi hade båda på oss klackskor, så vi fick lov att ta av oss dom påväg hem, hade så ont i fötterna! Så vi gick barfota :) hehe. Somnade på en gång när jag la mig i sängen, underbart!
Och idag mår jag väl såklart inte så bra, har sjukt ont i revbenen på höger sida, har hostat för mycket. Slutar aldrig hosta.. Ganska jobbigt & trött på det. Vet inte riktigt vad som händer idag/ikväll, visar sig!
Det är 26 grader varmt ute! Helt underbart. Ska snart spela The sims 3 som jag fått låna av Tova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0