Sjusovare!

Igår köpte jag godis, svenskt godis till och med! Dom har en affär här med svenska varor, helt underbart :)
Nästan alla affärer var stängda igår pga att det var någon speciell dag, ungefär som en söndag.

Idag skulle jag & Linn ha varit in till Valletta och fixat ett ID till mig och sen gått på marknad så jag kan köpa ett par billiga skor.. men så blev det inte, vi lyckades sova över, haha. Eftersom att dom stänger vid 11 tiden så måste vi åka runt 9 och vi orkade inte gå upp 8, så ja.. Vi ska försöka komma upp vid 8 imon! Therese ska väcka oss :)
Ikväll ska vi skicka in mitt cv, som nu är översatt till engelska! :)
Så bara hålla tummarna att jag får jobb!

Miss you all <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller tummarna för dig! <3

2010-09-22 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0