Tonight's gonna be a good night

Igår så kom det hit en hel drös med folk. Riktigt trevligt! Alla är så snälla, roliga & trevliga här :) love it!
Sen vid tolv tiden på natten så var vi några som drog ut på krogen. Vilket slutade med att jag & Linda var med Frida och några av hennes vänner. Riktigt kul :) Men sen tappade jag bort Linda så jag fick åka taxi hem med Frida, väldigt snällt av henne! Så kom väl hem vid 4 tiden tror jag. Idag sov jag till 13.00 , sjukt skönt. Har inte gjort något speciellt idag alls, bara tagit det lugnt. Linn och hennes kille Sirage ska ut ikväll och det är meningen att jag ska följa med, men vet inte om jag har någon lust.. Btw, det var en sjukt söt hund med igår! Jag blev helt kär, lägger upp en bild på henne så kanske ni förstår att jag blev kär! Hon heter Simba och har åxå lite hängiga öron som Olga :)


Simba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0