Valletta

Blev väckt halv nio imorse av Therese, eftersom vi skulle till Valletta. Så jag, Linn och hennes kille Sirage åkte in till Valletta och fixade ett ID åt mig. Tur att han var med, annars hade jag aldrig fattat något. Så jag ska dit om 7 dagar igen och fixa resten. Jag skulle köpa ett par ballerina skor eller något sånt, men det blev ju såklart inte av, inte direkt förvånad, haha. Köpte ett par andra skor istället. Men dom kommer jag att få användning av när det blir kallare. Var aldrig till doktorn idag, var så sjukt trött, hade bara sovit 5 timmar inatt. Så jag gick och la mig istället, hehe.. Och förresten, jag har aldrig varit med om mer egoistiska grannar än dom här! Tidigt på morgonen så börjar dom härja, antingen sågar dom eller snickrar. Jag blir tokig! Och idag när jag sov middag så smällde dom i bildörren och skrek och höll på. Snart kommer jag skrika något elakt åt dom...
Just nu är det 23 grader varmt ute och klockan är 19.46. Tidigare idag var det 26 grader varmt och stekande sol!














Sirage & Linn :)

Kommentarer
Postat av: gubba

Känner igen det där om att bli störd "tidigt" av andra. Tycker inte det är tidigt att börja greja i trädgården när klockan är över tolv på dagen!

2010-09-25 @ 00:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0